"זאת לא הילה, זה עשן של גראס מותק" – 3 דרכים לעשן מריחואנה

כולנו נשאנו את עינינו לחברי הכנסת בתודה לאחר שוועדת החוקה אישרה את התקנות המבטלות את הפללתם של היצורים אולי הכי חפים מפשע, צרכני הקנאביס. אם בעבר ההורים שלנו החביאו בקנאות את השימוש בקנאביס ואפילו סירבו להודות כי לקחו שאכטה אחת של מריחואנה בימי חייהם, היום המציאות היא שונה לגמרי. אז בואו נקיים דיון פתוח, באהבה, על 3 הדרכים המומלצות ביותר לעישון פרח הקסמים, הקנאביס.

 

"תשאירי לי פרח" – המהפך של הקנאביס בישראל

הראשונים שפתחו את הדיון על עישון הקנאביס במדינה שלנו, הם לא אחרים מאשר מפלגת עלה ירוק שהקים מלך הקנאביס הישראלי שלומי סנדק ביחד עם שותפיו לחזון אבי ברדוגו ובועז וכטל. כשפתחו השלישייה את המפלגה לראשונה בשנת 1999, החלום לאי הפללת צרכני הקנאביס היה נראה דבר בלתי מושג ושנה אחרי שנה החלו לוותר חברי המפלגה על חלומם להגיע לכנסת הישראלית אחרי שלא עברו את אחוז החסימה. עלה ירוק התפרקה בשנת 2019, ממש כשנתיים לפני החוק לאי הפללת צרכני הקנאביס אותו לא העבירו בעצמם, אך אנו בטוחים שלהם זה לא היה משנה כלל.

 

עישון בעזרת מכשיר אידוי

יש שיטענו כי העישון באידוי הוא הדרך הבריאה ביותר לעישון קנאביס והאמת היא? שהם ממש צודקים. מכשירי האידוי לקנאביס, כמו למשל מכשיר מייטי פלוס הם מכשירים בריאים לחלוטין שלא מהווים נזק כלל לריאות שלנו. מכשירי האידוי, או בשמם הנפוץ יותר הוייפורייזרים, מחממים את הקנאביס שנמצא בתא הייעודי וממלאים את תא הנשיפה באדי קנאביס שמתפקדים בדיוק כמו העשן שאנחנו רגילים לשאוף במכשירי העישון הקלאסיים. היתרון העצום בשאיפת אדי קנאביס ולא עשן הוא שאדי הקנאביס לא מזיקים לריאות שלנו כלל ומאפשרות לנו עישון בטוח ובריא בכל זמן וכל מקום.

 

עישון בעזרת מקטרת

דרך נוספת בריאה לעישון הקנאביס היא בעזרת מקטרת ייעודית. מקטרות אלה בדרך כלל יהיו עשויות זכוכית אך לעיתים גם יהיו עשויות מברזל או עץ. את הפרח נניח בחור הייעודי במקטרת  ונשרוף אותו בעזרת מצית ונשאף את העשן הנמצא במקטרת. המקטרת היא אמנם דרך פחות בריאה לעישון מאשר מכשיר האידוי, שכן בעישון מקטרת אנו שואפים עשן קנאביס ולא אדים. אך העובדה כי אנו לא שורפים שום דבר פרט לקנאביס עצמו הופך את העישון במקטרת לעישון בריא במיוחד.

 

עישון קנאביס בג'וינט

הדרך הכי קלאסית לעישון המריחואנה היא כמובן הג'וינט. את הג'וינט כמעט כולנו מכירים אך למי שעדיין לא נתקל בו, נסביר בדיוק איך מכינים אחד טוב. את פרחי הקנאביס יש לגרוס מבעוד מועד בגריינדר ייעודי ולאחר מכן לשפוך למגש גלגול. את הפרחים הגרוסים ניתן לערבב עם טבק או תחליף טבק ולאחר מכן למלא את התערובת (הקססה) בתוך קונוס ייעודי לג'וינטים. הדרך הזו היא הכי פחות בריאה, שכן גם אם לא נערבב את פרחי הקנאביס הגרוסים עם חומרים אחרים הנייר הבוער כן מהווה סכנה בריאותית לריאות שלנו, אך אל דאגה.. הנזק הבריאותי בעישון קנאביס בכל דרך הוא מינורי.

ג'וינטים

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
מכירת תרופות עם וללא מרשם

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו שיעול קטן מתפתח לדלקת ריאות גדולה, וצריכת "קל גרון" מהר מאוד מדרדרת לצורך בצריכת תרופה קצת יותר רצינית. ההבדל