היתרונות שישראלים משיגים באמצעות דרכון פולני

יותר ויותר ישראלים גילו בשנים האחרונות שעומדת בפניהם האופציה לקבל דרכון של אחת ממדינות אירופה – כאשר בין המדינות המובילות להשגת מטרה זו נמצאות פורטוגל ופולין.

כל מי שיש לו שורשים באחת ממדינות אירופה, וברשותו מסמכים שיכולים להעיד על כך – הוא בעל פוטנציאל לקבלת אזרחות אירופאית, שמעניקה שלל יתרונות והטבות.

אילו יתרונות האזרחות האירופאית תעניק לכם?

 

מגורים ועבודה בכל מדינות האיחוד האירופי

אם תמיד חלמתם לעבור לגור ולעבוד באירופה –דרכון פולני זו ההזדמנות שלכם לעשות זאת. פולין נמצאת במזרח אירופה, וחברה באיחוד האירופי – ולפיכך אזרחות פולנית תוכל להעניק לכם את האפשרות המיוחלת לגור ולעבוד בכל מדינה שחברה באיחוד האירופי!

תוכלו לבחור אם לגור באחת מערי הבירה האירופאיות קלאסיות של אירופה (כמו פריז, ברלין, רומא, וינה, אמסטרדם – או אפילו באחת מערי פולין המרשימות, כמו ורשה או קראקוב). אם אתם מתחברים יותר לטבע ולנופים עוצרי נשימה – תוכלו לגור באזורים הכפריים של אירופה, בקרבת יערות ואגמים. כל זה יתאפשר לכם באמצעות החזקה באזרחות פולנית!

 

לימודים בחינם (או כמעט בחינם) בכל מדינות האיחוד האירופי

אזרח של האיחוד האירופי זכאי ללימודים בחינם, או בסבסוד משמעותי מאוד (כך שהלימודים הם כמעט חינם), במגוון רחב של מוסדות אקדמאיים בכל רחבי מדינות האיחוד.

אם אתם מתעניינים בלימודי תואר שני על מנת להתמקצע בתחום העיסוק שלכם, או שאתם מעוניינים בלימודי תואר ראשון במוסד אקדמי נחשב באירופה – הוצאת דרכון פולני זו ההזדמנות שלכם לעשות זאת, ואפילו ללא צורך לקרוע את הכיס.

 

הליך מקוצר לקבלת ויזת עבודה לארצות הברית

ישראלים רבים חולמים על לגור ולעבוד בארצות הברית, אך אין להם את היכולת להוציא גרין קארד ולקבל אישור עבודה חוקי בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. בעזרת אזרחות פולנית, תוכלו לקבל ויזת עבודה לארצות הברית בהליך מקוצר ומקל יותר, מאשר ההליך שאותו תידרשו לעבור בתור ישראלים על מנת לקבל את אותה הוויזה.

 

איך מוציאים דרכון פולני?

השלב הראשוני שעליכם לבצע, הוא לבדוק האם אתם בכלל זכאים לקבלת אזרחות פולנית. הזכאים לאזרחות אלו רק בעלי שורשים פולניים, אשר יש להם מסמכים ותעודות שונות שיכולות להעיד על קשר זה. את הבדיקה ניתן לעשות גם באמצעות משרד עורכי דין שמתמחה בהוצאת דרכון פולני (ואם נמצאתם זכאים – ניתן להמשיך באותו המשרד את כל ההליך, וכך לחסוך זמן יקר והתעסקות בירוקרטית).

לאחר שריכזתם את כל המסמכים השונים שנדרשים להגשת הבקשה לאזרחות הפולנית, ניתן להגיש את הבקשה. יש לשים לב שמרבית המסמכים יידרשו להיות חתומים בידי אפוסטיל. ההליך עצמו של אישור הבקשה עשוי לקחת זמן ממושך (לרוב כשנה, כתלות במידת המורכבות של התיק), ולאחריו תוכלו לקבל את האזרחות ואת הדרכון הפולניים, ולהתחיל לתכנן את המעבר לאירופה!

 

תיירות

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
דרכון פורטוגלי

הדרכון המבוקש ביותר כיום בעולם הוא דרכון פורטוגלי, כאשר בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בהתעניינות של ישראלים. האם גם אתם זכאים? להלן כל הפרטים. דרכון

מהו הדרכון הטוב ביותר בעולם

ההתלבטות האם כדאי להיכנס לתהליך של הוצאת דרכון מטרידה גם אתכם? שמעתם על הרבה אנשים שכבר עשו זאת ואתם תוהים האם זה כדאי? אם כך,

כל היתרונות בדרכון פורטוגלי

בשנים האחרונות החלה נהירה אל עבר בדיקות הזכאות לקבלת דרכון פורטוגלי. התהליך הוא אמנם מורכב ודורש זמן רב של הכנות וכן זמן רב של המתנה

שלבים להוצאת דרכון פורטוגלי

דרכון פורטוגלי, אשר מהווה כרטיס כניסה לאיחוד האירופאי, הולך ונעשה פופולארי יותר ויותר. תהליך קבלת דרכון זה, כולל כמה שלבים אשר מתחילים בבדיקת זכאות קבלת

איך להשיג אשרת עבודה בניו זילנד?

אנחנו חיים בעולם גלובאלי, בו טיולים ועבודה במקומות שונים ברחבי העולם הפכו להיות דבר שבשגרה. כך, מלבד היותה מדינת איים קסומה ועוצרת נשימה המושכת אליה

למי מגיעה אזרחות רומנית

מי לא רוצה שתהייה לו אפשרות לעבור למדינה אחרת בלי שום בעיה? או עבור רילוקישיין או לתמיד. ניתן לעשות זאת בלי כל בעיה כאשר יש

דרכון פורטוגלי

הדרכון המבוקש ביותר כיום בעולם הוא דרכון פורטוגלי, כאשר בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בהתעניינות