עורך דין לחברה גדולה

במהלך חייה של חברה גדולה או קטנה קיימים שני אנשי מקצוע שהחברה תזדקק להם: רואה חשבון ועורך דין. הצורך להעסקת רואה חשבון היא די ברורה – עלינו להגדיר מישהו שיעסוק בדוחות והכספים של החברה ולהפיץ אותן עבור מי שמעוניין בך.

עם זאת, הסיבה להעסקת עורך דין אינה ברורה כל כך. עורך דין עסקי טוב יספק סיוע חיוני כמעט בכל היבט של העסק שלך, החל מציות בסיסי לבנייה וייעוץ בנושא זכויות יוצרים וסימנים מסחריים וכלה בהתאגדות עסקית רשמית ותביעות ואחריות.

 

עורך דין כותב

 

מה חשוב שיהיה לעורך דין לחברה גדולה להציע לחברה?

  1. הכרת החוק – קריטריון זה הוא בסיסי עבור עורכי דין, אך חשוב לזכור שעורך דין טוב הוא עורך דין שמודע ומכיר את החוק, אבל עורך דין מעולה הוא אחד שמכיר את החוק בצורה היטב. בנוסף, על עורך הדין להיות בעל בהירות רעיונית – אין תחליף לכך. אם רוצים להצליח בעולם דיני חברות, צריך להיות תקינים מבחינה טכנית במיוחד בדיני חוזים, חוק חברות וחוקי חברות אחרים.

 

  1. מוכן להתאמץ ולהשקיע – חייו של עורך דין תאגידי (כמו רבים ממקצועות הבכירים האחרים) אולי נראים זוהרים בעיני רבים, אך הם דורשים עבודה קשה מאוד. יש זמנים שבהם צריך להקריב סופי שבוע עבור לקוחות וחברי צוות אחרים. עורך דין לחברה גדולה צריך להיות מוכן לעשות זאת – לקחת יותר עבודה ולעזור לעמיתיו להתמודד עם עומס העבודה. דבר זה מדגים גישה חיובית ומחויבות לעבודה. זוהי דרך נכונה וחשובה לעבר עורך דין "אמין".

 

  1. רצון ללמוד יותר ולפגוש אתגרים חדשים – עולם דיני החברות מתפתח תמיד (ולעיתים מהיר יותר ממה שמצפים), מה שהופך אותו לכיף. מדי פעם יש חוקים, מבנים משפטיים ומוצרים חדשים המוצגים בשוק. צריך לרצות ללמוד ולהתמודד עם אתגרים חדשים.

 

  1. תשומת הלב לפרטים הקטנים חשוב מאוד – חובה מוחלטת לשים לב לפרטים הקטנים בכל עת. בהתחשב באופי העבודה של חברות גדולות, אין מרווח טעויות. טעויות קטנות עלולות לעלות משמעותית ללקוחות ולמשרד ועל כן חובה להבטיח שעורך הדין של חברה גדול הוא בעל האיכות הזו מההתחלה.

 

  1. ידע בתחומים נוספים – המובן מאליו הוא שעורך הדין ישלוט בידע הרלוונטי לביצוע התפקיד שלו, אך עורך דין שבאמת יתרום לחברה גדולה, יהיה עורך דין שיכיר גם תחומים נוספים כמו נדל"ן, מיסים, רישיונות ועוד. עורך דין כזה יקל על עבודת החברה ויעזור לה להתקדם הלאה.

 

בסופו של דבר, עורך דין לחברה גדולה הוא חיוני. השוק  מוצף בעורכי דין מוכשרים המעוניינים להיכנס לעולם ההייטק והחברות הגדלות. בעת חיפוש עורך הדין, אל תהססו לראיין את המועמדים מספר פעמים ולשאול את השאלות הנוקבות ביותר עד שתמצאו את האחד שמתאים לכם. חברת בול עץ מציעה לכם מגוון רחב של רהיטים לבית ולמשרד, שגם יתאימו למשרד של עורך הדין החדש של החברה שלכם.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
חוק וסדר – מהו חוק הבזק בישראל?

חוק הבזק, או בשמו המלא והרשמי "חוק התקשורת (בזק ושידורים)" הוא חוק אשר מצוי משנת 1982 בספר החוקים של מדינת ישראל. מטרתו היא לעגן את

מה חשוב להכיר על חוק הבנייה

חוק התכנון והבניה זהו חוק שמטרתו להסדיר את הפעולות שנעשות על ידי מוסדות התכנון שבארץ. בפעולות אלה נכללות ועדות ערר, ניהול של תכניות מתאר, תהליך