עורך דין ביטוח לאומי מומלץ

עולם המשפטים ועריכת הדין עלול להרגיש זר, בלתי ברור ומנוכר למרבית הקהל בישראל. עולם הביטוח הלאומי גם כן. השילוב בין השניים, עלול להיות מאיים. בדיוק לשם כך אנחנו כאן – לעמוד במשימה להעניק ליווי מקצועי, סבלני ומהימן, לכל אחד ואחת מלקחותינו.

 

משרד עורכי הדין בכר

משרד עורכי הדין בראשות תומר בכר הוא מהמובילים לייצוג נפגעים בתביעותיהם בתחום המוסד לביטוח לאומי. המשרד מלווה את לקוחותיו החל מהשלבים הראשונים ובסיסיים ביותר, לאורך התהליך כולו וכלה בערעור – במידת הצורך – מול בתי הדין לעבודה.

 

באילו עניינים משרד עורכי הדין יעניק לכם ייצוג משפטי מול ביטוח לאומי?

ענף נפגעי העבודה (לרבות תאונות עבודה, מחלות מקצוע ומיקרו-טראומה), ענת נפגעי פעולות האיבה ותביעות כלליות הקשורות לנכות כזו או אחרת.

 

ענף נפגעי העבודה

מדובר בתביעה במקרים של תאונות עבודה, במסגרתן העובד נפגע פגיעה בגוף או בנפש. על מנת לקבל פיצוי, על הנפגע לעמוד בנטל ההוכחה במסגרת התביעה – כי אכן קרתה תאונת עבודה וכי המצב הוא תוצאה של תאונה זו. הליווי המקצועי במקרה זה נדרש להיות, מלבד מקצועי, גם סבלני ורגיש לנוכח המצב החדש שתקף את הלקוח, ובוודאי מייצר אתגרים רגשיים בנוסף לאתגר המקצועי.

 

ענף נפגעי פעולות האיבה

המוסד לביטוח לאומי הוא האחראי הבלעדי על עניין תשלום הפיצויים לנפגעי פעולות האיבה. כל הנפגע/ת כתוצאה מפעילות טרור (מכל סוג), זכאי/ת לקבל פיצויים מן המוסד לביטוח לאומי. גם כאן, נטל ההוכחה על הלקוח, שעליו להראות קשר בין פעילות הטרור לבין נכות, זמנית או קבועה.

בנוסף, חשוב לציין שהמוסד לביטוח לאומי יכול גם לשלם החזרי הוצאות רפואיות אשר הוטלו על התובע כפועל יוצא של מצבו הרפואי וכתוצאה מפעילות הטרור.

 

תביעות במסגרת נכות כללית

מדובר במצב בו לתובע מצב בריאותי כללי מורכב, או לקוח אשר סובל מנכויות גבוהות, מחלות קשות, פגיעות נפשיות או פגיעות גוף בדרגת חומרה גבוהה. במקרה זה, נטל ההוכחה מכיל סעיף הדורש אובדן כושר עבודה של למעלה מ- 50% לכל הפחות. במקרים בו יעמוד התובע בסעיף זה ובתנאי מינימום נוספים, המפורטים במסגרת החוק, המוסד לביטוח לאומי יישלם קצבת נכות חודשית התואמת את גובה הנכות שנקבע במסגרת הועדה הרפואית.

 

חשיבות ההתמצות בתחומים אלה

עורך הדין שתבחרו להטיל עליו את מלאכת הייצוג שלכם, צריך להיות מומחה בכל אחד מענפים אלה, ולהציג לכם ניסיון ברור של הצלחה במסגרת תביעות מסוג זה. עורך דין מומלץ, ידע להצביע על הצלחותיו בתחומים אלו ולהעניק לכם רוגע ושלווה בנוגע לעבודתו מול המוסד לביטוח לאומי, תוך שמירה והגנה חד משמעית על האינטרס שלכם ללא פשרות.

 

משרד עורכי הדין בכר יספק ייצוג משפטי הכולל איסוף החומר, איתור רופא מומחה, ניסוח התביעה והגשתה וייצוג משפטי לכל אורך הדרך, תוך שמירה על מקצועית לצד יחסי אנוש גבוהים!

עורך דין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף