אילו אישורים צריכים לקבל מטעם משרד הבריאות כמוכרים אוכל לכלבים

כלבים נחשבים לאחת מחיות המחמד האהובות והנאמנות ביותר ברחבי העולם, ובישראל, בפרט. בארץ, יש אוכלוסייה גדולה של בעלי כלבים שאוהבים להשתעשע איתם בכל הזדמנות. 

 

מכירת מזון לכלבים

עם הביקוש הגובר למזון כלבים איכותי בשוק, תעשיית המזון לכלבים הפכה להזדמנות עסקית משתלמת עבור יזמים רבים. עם זאת, כדי להיכנס לשוק זה, ישנם מספר אישורים ותקנות שתצטרכו לעמוד בהם. במאמר זה נדון בהרחבה בהיתרים שיש לקבל ממשרד הבריאות בישראל למכירת מזון לכלבים ובדרישות שיש למלא כדי להבטיח את בטיחות ואיכות המזון לחיות מחמד.

מוכרי מזון לכלבים

האישורים הנדרשים

ראשית, יהיה עליכם לקבל אישור לייצור או לייבא מזון לחיות מחמד.

 

אישור ייבוא מזון

היתר זה, ניתן על ידי משרד הבריאות והוא הכרחי על מנת להבטיח כי המזון לחיות מחמד שאתם מוכרים עומד בתקני הבטיחות והאיכות הנדרשים. כדי להשיג את האישור הנדרש, יהיה עליכם לספק מידע מפורט על תהליך הייצור, המרכיבים בהם נעשה שימוש והערך התזונתי של המזון לחיות מחמד אותו אתם מוכרים לפרטים נוספים petbest.co.il.

 

אישור מכירת מזון

שנית, אתם תצטרכו לקבל אישור למכור מזון לחיות מחמד. היתר זה ניתן גם הוא על ידי משרד הבריאות ונדרש על מנת להבטיח כי המזון לחיות מחמד שאתם מוכרים בטוח ועומד בתקנים הנדרשים. כדי לקבל אישור כזה, תצטרכו לספק מידע על סוג המזון לחיות המחמד שתמכרו, מיקום החנות שלכם ותנאי האחסון של המזון.

 

תקנים שוטפים

נוסף להיתרים אלו, ישנן דרישות נוספות שעליכם לעמוד בהן בתור מוכרי מזון לכלבים בישראל. נפרט כעת את הדרישות הללו בצורה בהירה.

 

סימון

הראשונה, סימון נכון. כל מזון לחיות מחמד הנמכר בישראל חייב להיות מסומן כראוי עם מידע על הרכיבים, הערך התזונתי והוראות ההאכלה. על הסימון עצמו להיות בעברית ולהיראות בבירור ללקוחות.

מוכרי מזון לכלבים

הגיינה

השנייה, תקני היגיינה. כמוכר מזון לכלבים, יהיה עליכם לשמור על סטנדרטים גבוהים של היגיינה בחנות שלכם. זה כולל ניקיון קבוע של החנות ואזורי האחסון, סילוק נכון של פסולת וטיפול נכון במזון לחיות מחמד.

 

עמידה בתקנים

השלישית, עמידה בתקנות. יהיה עליכם לעמוד בכל התקנות והתקנים שנקבעו על ידי משרד הבריאות לגבי ייצור, אחסון ומכירה של מזון לחיות מחמד.

 

הכשרה רלוונטית

האחרונה, הכשרה. נוסף על הכול, חיוני להיות בעל ידע והכשרה מספקים בבטיחות ובתזונה של מזון לחיות מחמד בשביל למכור את מוצרי המזון. זה יאפשר לכם לספק מידע וייעוץ מדויק ללקוחות שלכם. לדוגמה, מהו אוכל מומלץ לשיצו.

 

לסיכום

מכירת מזון לכלבים בישראל מחייבת קבלת אישורים ממשרד הבריאות, עמידה בתקנות ותקנים, שמירה על תקני היגיינה, סימון נכון וידע והכשרה ראויים. על ידי עמידה בדרישות אלו, תוכלו להבטיח שהמזון לחיות מחמד שאתם מוכרים אכן בטוח ועומד בסטנדרטים הנדרשים.

מוכרי מזון לכלבים

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף