למי מותר להחזיק קנאביס רפואי במדינת ישראל?

החוק הוא מה שמבדיל בין מדינת עולם שלישי ובין מדינה מפותחת. לכן כל אזרח בישראל צריך לשמור על החוק ולכבד אותו. אם אנו עוברים על החוק אנו נימצא בבעיה קשה וניקלע לקושי אדיר. על רקע זה עולה השאלה אצל רבים מה החוק אומר בנוגע לנושא מסוים כמו נהיגה בכביש. אם כן אין ספק כי צריך להכיר את החוק בין אם מדובר על נהיגה ובין אם מדובר על שימוש בקנאביס רפואי. על רקע זה עולה השאלה מי יכול להחזיק קנאביס רפואי במדינת ישראל? אם כן על פי החוק שכולנו צריכים לכבדו, כל מי שקיבל מרשם מרופא שהוסמך לכך יכול לקבל קנאביס רפואי. אם אין לכם מרשם לקנאביס רפואי אתם לא יכולים לקבל את המרשם וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים לקבל קנאביס רפואי.

 

האם כדאי לי להביא קנאביס מחו"ל?

יש לדעת כי זה לא כל כך פשוט לקבל מרשם לקנאביס רפואי ויש אנשים אשר מאוד צריכים קנאביס כזה ולכן עולה השאלה האם כדאי להם להביא קנאביס רפואי מחו"ל? אם כן אנו חייבים לציין כי זה מאוד לא כדאי מכיוון שזו עבירה פלילית שאפשר לשבת בגינה בכלא. עליכם לדעת כי בשדה התעופה יש שוטרים ואנשי מכס אשר תפקידם הוא למנוע הברחות ולכן מאוד יכול להיות שאם תיקחו קנאביס רפואי בתיק שלכם בחזרה מחו"ל אנשי המכס או השוטרים יעצרו אתכם ויכול מאוד להיות שאתם תואשמו בעבירה פלילית הנושאת בגינה עונש מאסר ובכך לא כדאי לזלזל.

 

האם כדאי לי לגדל קנאביס בבית?

לאחר שענינו על השאלה למי מותר להחזיק קנאביס רפואי אנו צריכים לשאול את עצמנו האם כדאי לנו לגדל קנאביס בבית שלנו? אם כן אנו חייבים לציין כי גם גידול של קנאביס הוא עברה פלילית וזה משהו שלא כדאי לכם לזלזל בו. על רקע זה אנו חייבים לציין כי זה גם לא פשוט לגדל קנאביס וכי הדבר דורש ידע שאין לרבים. לכן האופציה של גידול קנאביס בגינת הבית היא לא אופציה ריאלית. חשבו גם על העובדה שאם באים אורחים הם יראו כי אתם מגדלים קנאביס בגינה וזה יכול ליצור אי נעימויות ולכן לא כדאי לגדל קנאביס בבית לבד אלא לקנות אותו עם מרשם מהרופא.

 

האם שמן קנאביס יכול לסייע לי כמו קנאביס רפואי?

כיום מפיקים מהקנאביס מוצרים נוספים כמו שמן קנאביס ולכן עולה השאלה האם השמן הזה יכול לסייע לי כמו קנאביס רפואי?  אם כן ההשפעה של שמן קנאביס שונה מאשר עישון של קנאביס רפואי אך אנו חייבים לציין כי שמן קנאביס יכול לסייע לנו לא פחות מקנאביס רפואי וזה משהו שכדאי לתת עליו את הדעת אם אתם סובלים מבעיה רפואית כלשהי.

 

צמח רפואי

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
מכירת תרופות עם וללא מרשם

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו שיעול קטן מתפתח לדלקת ריאות גדולה, וצריכת "קל גרון" מהר מאוד מדרדרת לצורך בצריכת תרופה קצת יותר רצינית. ההבדל