ביטוח תאונות אישיות

ישנם סוגי ביטוחים עליהם לא מתפשרים ולא מוותרים, אחד מהם הוא ביטוח תאונות אישיות, שיכולות להתרחש בכל רגע נתון וללא הודעה מוקדמת. בעוד שתאונות כאלו עלולות להתרחש בכל מקום, אם תעסקו בפעילויות ספורט אתגרי, כמובן שתהיו בקבוצת סיכון גבוה יותר.

כולנו מנהלים את שגרת חיינו, בדרך כלל, באין מפריע. יחד עם זאת, תאונות תמיד יכולות להתרחש, במיוחד אם אתם אנשים פעילים מאוד אשר נוטים להיות דינמיים ולהימצא במקומות רבים במהלך היום. בין אם אתם עובדים בעבודה פיזית או במשרד, למעשה זה בכלל לא משנה. בכל מקרה, יהיה מומלץ לרכוש ביטוח תאונות אישיות ולהיות בטוחים שאתם מכוסים אם חלילה לא תהיו מסוגלים לעבוד לזמן-מה.

 

ביטוח אובדן כושר עבודה

מעבר לכך שאנשים מפסיקים את פעילות עבודתם אם הם מעורבים בתאונה כזו או אחרת, חשוב לזכור גם שללא פרנסה, יהיה מאוד בעייתי לשלם את הטיפולים הרפואיים השונים. וכשמדברים על תאונות אישיות, אולי אפילו תאונות כתוצאה מפעילויות אקסטרים, מדברים לפעמים על עלויות מאוד-מאוד גבוהות של טיפולים רפואיים מסוגים שונים.

יחד עם אותם טיפולים רפואיים, במקרים מסוימים אנשים גם נזקקים לתהליכי שיקום, לפעמים קצרים ולפעמים ארוכים. ככל שהפוליסה של ביטוח התאונות האישיות שלכם תהיה רחבה יותר ותכסה יותר סעיפים, כך תוכלו להיות בטוחים שאם תגיעו חלילה לשעת הש', אתם תהיו מכוסים. וכשאנחנו אומרים "מכוסים", לדאבוננו אנו מדברים גם על מקרים שבהם אנשים לא מסוגלים יותר לפרנס את משפחותיהם. וזה קורה לא מעט.

 

ביטוחים שמשפיעים על כלל המשפחה

בין אם מדברים על אובדן כושר עבודה, או אולי אפילו מוות חלילה, אנשים צריכים לדעת שהמשפחות שלהם מכוסות מבחינת הביטוח, זה ברור. במקרים מסוימים, פטירתו של אדם טרם עת עלולה להוביל לשלל השלכות שליליות על המשפחה, שיכולה בקלות להגיע למצב של פת לחם.

אין ספק, זה ממש לא נעים לחשוב על זה ובטח שלא נעים לדבר על זה, אבל אדם חייב להיות מוכן לשלל התרחישים המאיימים על הישרדותו ועל הישרדות משפחתו. בסופו של דבר, משפחה זה הדבר היחיד שנשאר לנו.

 

היכן הכי משתלם לרכוש ביטוח חיים?

רוצים לבדוק היכן הכי משתלם לרכוש ביטוח חיים? אתם מוזמנים להכיר את פורטל שקוף – פורטל הפיננסים הכי גדול בארץ. בפורטל תוכלו לקרוא המון מידע עיוני מעניין בתחום זה של ביטוחי תאונות אישיות, מידע בנושאי השקעות ועוד.

אם אתם לא בטוחים איזה סוג של ביטוח תאונות אישיות כדאי לכם לרכוש, אנחנו ממליצים עוד היום לבקר בפורטל ולהתחיל לעשות סדר בעניינים. גם אם בסוף לא רכשתם ביטוח תאונות אישיות, לפחות תדעו כל מה שצריך לדעת על סוג הביטוח הזה.

בהצלחה, שמרו על עצמכם, מחקרים מראים כי תאונות מתרחשות גם בבית!

ביטוח

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
כמה כדאי להחזיר בכל חודש משכנתא?

אם גם אתכם מעסיק נושא המשכנתא, כנראה שאתם אנשים מחושבים וטוב שכך. כמה כדאי להחזיר משכנתא בכל חודש? אין ספק שזו שאלת השאלות, וזו הסיבה

ניהול חנות אינטרנטית – איך לעשות את זה

במהלך השנים האחרונות חלה התפתחות רבה במערכות המחשב ובטכנולוגיות הרשת הודות לזמינותו של האינטרנט. התפתחות זו מאפשרת קשת רחבה של יישומים טכנולוגיים, המאפשרים ניהול מסחר

מי דואג לקופת הגמל שלי

קופות הגמל בישראל עברו דרך חתחתים במהלך העשורים האחרונים. עד אמצע העשור הראשון של המילניום הנוכחי, היו קופות הגמל אטרקטיביות למדיי. מצד אחד, קופת הגמל