אי גילוי במרמה – מה זה אומר

רוב האנשים לא חושבים על כך אך האמת היא שאנו מוקפים בחוקים בקובעים כיצד עלינו להתנהג בחברה.

יש חוקים מנהליים, חוקים אזרחיים וגם חוקים פלילים. התקווה היא כי אף אדם שומר חוק לא ייתקל יעבור על חוקים פליליים אך האמת היא שזה קורה הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

יש הרבה חוקים אשר אנשים כלל לא מודעים אליהם כמו למשל אי גילוי במרמה.

אי גילוי במרמה לא חייב בהכרח להיות עבירה פלילית ופעמים רבות חברת הביטוח שלה לא גילתם את המידע תתבע אתכם בבית משפט אזרחי או תסרב לתת לכם פיצוי.

אי גילוי מתרחש כאשר אדם לא מגלה את כל הפרטים לחברת הביטוח ואז לחברת הביטוח יש את הזכות לסרב לתת לו פיצוי וזה כמובן יכול להיות מאוד בעייתי למי שחלה או נפצע וזקוק לכסף.

 

מדוע אתם חייבים לפנות אל עורך דין שיעזור לכם בשאלת אי גילוי במרמה

עליכם לדעת כי חברות הביטוח לוקחות ברצינות אי גילוי במרמה והדרך היחידה שלכם להתגבר על הבעיה הזאת היא לפנות אל עורך דין שיסייע לכם להתמודד עם ההאשמות. עורך דין טוב יוכל לשכנע את חברת הביטוח כי היא טועה בהאשמה של אי גילוי בכוונה וכך לשכנע אותה לשלם לכם פיצויים. אם העורך דין לא מצליח לשכנע את חברת הביטוח בצדקת הטענות הוא יכול ברשותכם כמובן להגיש תביעה לבית המשפט ושם לטעון נגד חברת הביטוח ולחייב אותה לשלם לכם את הפיצויים המגיעים לכם וזו דרך פעולה שגם כדאי להכיר.

 

מדוע כדאי לכם לפנות אל עורך דין יואב רונקין?

אם אתם מחפשים אחר העורך הדין הטוב בארץ בשאלות של אי גילוי במרה אתם צריכים להכיר את עו"ד יואב רונקין. לאורך השנים סייע יואב למאות לקוחות במגוון שאלות בתחום הביטוח ובין היתר בשאלת אי גילוי במרמה. יואב מכיר את החוק על בוריו ויש לא את הידע המקיף ביותר בתחום זה. יואב גאה במקצוענות שלו והוא נחשב לאחד מעורכי הדין המובילים בדיני ביטוח ולכן בכל בעיה עם הביטוח כל כך כדאי לפנות אליו. יואב מקדיש לכל לקוח זמן רב בכדי לסייע לו לקבל את המגיע לו ובכדי להבטיח כי הוא לא יפגע אל מול ענקיות הביטוח אשר רומסות את האזרח הקטן אם אין לו סיוע של עורך דין.

 

האם כל עורך דין יכול לסייע בתחום עבירות אי גילוי מרמה?

עליכם לדעת כי ממש לא כל עורך דין יכול לסייע לכם בעבירות של אי גילוי. רק עורך דין אשר ההתמחות שלו היא בתחום הביטוח יכול לסייע לכם ורק הוא יידע כיצד להילחם בחברות הביטוח וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת אם נתקלתם בבעיה מול חברת הביטוח.

 

פסק דין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
החוק בנוגע לביטוחים כפולים

כמה אנחנו אוהבים להיות מוגנים ובטוחים. אם יש מזג אוויר קריר בחוץ, ניקח איתנו עוד שכבה למקרה שיתקרר. אם נצא לסרט אם חברים, תמיד ניקח

מה זה ביטוח אובדן כושר עבודה?

היכרות עם מאפיינים שונים של פוליסות ביטוח אובדן כושר עבודה, מגדילה את הסיכוי להשיג פיצויים במקרה של מחלה, תאונה או נסיבות אחרות שפוגעות בכושר ההשתכרות