עו"ד נדל"ן בסקירה מקיפה על רכישת נכסים בחו"ל

רכישת נכסים בחו"ל היא הדרך הטובה ביותר ביום בכדי להגדיל את ההון העצמי, אולם על מנת לבצע זאת יש צורך בליווי של עורך דין אשר מתמחה בענף הנדל"ן והמקרקעין כמו גם ליווי של חברה מקצועית.

רכישת נכסים בחו"ל – מה צריך לדעת?

ישראלים רבים מעוניינים בשנים האחרונות לבצע השקעה של רכישת נכס נדל"ן בחו"ל, זאת לאור העובדה כי מחירי הנדל"ן בחו"ל נמוכים בעשרות אחוזים מאשר בישראל, כמו גם לאור התשואה הגבוהה אשר יכולה לנוע בין 6%-11% ואף צפונה מכך, תלוי במדינה. אולם, אנו שומעים לא מעט בתקשורת אודות עוקץ של משקיעים אשר סברו שהם משקיעים בנכס אטרקטיבי, אך חוו עוגמת נפש כתוצאה מהוצאה כספית אדירה של מאות אלפי שקלים לטובת מיסים, כמו גם נכסים אשר הסתבר בדיעבד כי אין בעבורם ביקוש. חשוב לזכור כי כל רכישה של נכס נדל"ן בחו"ל מחייבת עבודה צמודה עם עו"ד אשר מתמחה בדיני מקרקעין, וזאת על מנת שתוכלו לבצע את ההשקעה הזו בשקיפות מלאה ועם ידיעה מוחלטת של היתרונות והחסרונות, באם הם קיימים.

בית שתי קומות

מה חשוב לדעת לגבי היבטים משפטיים בהשקת נדל"ן בחו"ל?

השקעה בנדל"ן בחו"ל היא כאמור השקעה משתלמת ביותר, אולם חשוב לזכור כי לכל מדינה יש מדיניות מיסוי שונה כמו גם תנאים שונים בעבור המשקיעים. על מנת לבצע את ההשקעה הזו, חשוב ללמוד היטב את השוק בו אתם בוחרים לרכוש דירה ולבדוק מהם תנאי המיסוי, האם יש אגרות שיש לשלם עליהן כמו גם לבדוק את מדיניות הממשלה בכל הקשור ליחסי שוכר-משכיר. יתרה מכך, חתימה על חוזים אל מול הבנקים, כמו גם חברות הניהול השונות אשר מטפלות בנכס שלכם מחייבת חתימה של עו"ד, בייחוד במקרים בהם תידרשו לפתוח חשבון נאמנות במדינה זרה, וזאת לטובת רישום הבעלות על הכנס בטאבו.

ליווי משפטי לכל אורך הדרך באמצעות חברת נדל"ן גרמניה

חברת נדל"ן גרמניה נחשבת לחברה המובילה כיום בתחום השקעות הנדל"ן בגרמניה, מדינה אשר זוכה לתהודה עצומה תודות לתנאי השקעה נוחים ומשתלמים בעבור משקיעים. הסיבה לכך היא שגרמניה מעודדת משקיעים זרים לבצע רכישות של נכס נדל"ן, וזאת בתנאי מימון נוחים ומבלי לשלם מס גבוהה, בניגוד למדינות שכנות באירופה או ארה"ב. בנוסף, כיום ניתן לקבל מבנקים מרכזיים בגרמניה מימון של עד 90% מגובה הנכס, כך שגם אם ברשותכם סכום כסף אשר עומד על 200 אלף ₪, תוכלו לרכוש נכס אטרקטיבי אשר לו פוטנציאל תשואה שנתית גבוהה ביותר. חברת נדל"ן גרמניה עובדת עם טובי עורכי הדין בתחום, אשר להם קשרים ענפים בגרמניה ובכך יובטח לכם כי ההשקעה שתבצעו תהיה אטרקטיבית, שקופה ומבלי לחשוש מהוצאות נוספות. למידע נוסף, ראה מילון מונחים באתר נדל"ן גרמניה.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מחייך
להתייעצות עם עורך דין

בעולם הדין והמשפט חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה שידע לתת תשובה על כל שאלה. השאירו פרטים ועורך דין מקצועי יחזור אליכם ויענה לכם על כל תשובה.

מידע נוסף
עורך דין שיגן לכם על הבית

בניין הדירות או הבית הפרטי שבו אתם גרים הוא יקר ערך. ביטוח על המבנה שבו אתם גרים הינו חשוב וקריטי ועשוי לחסוך לכם אלפי שקלים.

המדריך המלא למושגי יסוד בנדל״ן

כמו ישראלים רבים, גם אתם רוצים להגשים את חלום המשפחה האולטימטיבי של 2.5 ילדים ובית בבעלותכם. אבל, הדרך לרכישת בית, בדומה לכל רכישה גדולה שתעשו

פירוק שיתוף מקרקעין

אתם שותפים במקרקעין כזה או אחר בארץ ורוצים לוותר על חלקכם? מעוניינים לצאת מהשותפות ותוהים איך תוכלו לעשות זאת? כדאי שתדעו: החוק קובע בצורה חד

3 סיבות להיעזר בעורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין, הידוע גם בשמות – עורך דין נדל"ן, או עורך דין קניית דירה, הוא איש מקצוע המתמחה בתחום עסקאות נדל"ן. תפקידו חשוב מאין

5 דברים שכדאי לדעת על עו"ד נדל"ן

מתלבטים אם לשכור את שירותיו של עורך דין נדל"ן? שמעתם עליו אך לא באמת יודעים מה הוא עושה? לפניכם רשימה של דברים שכדאי מאוד לדעת