מאמרים

פעילות גופנית ושמירה על משקל גוף תקין ואיכות חיים טובה יותר - המשך המאמר

תהליך האימונים

חשוב להדגיש כי לפעילות גופנית שאינה רציפה יהיה משקל זניח ביותר. על מנת לבסס תהליך נכון של שיפור בתהליך חילוף החומרים ועל מנת לבצע תהליך יעיל של שרפת שומנים מומלץ להתאמן כארבע פעמים בשבוע. מבין כל סוגי האימונים אימון אירובי הוכח כיעיל ביותר בשרפת קלוריות. אימונים אירוביים כוללים פעילויות כגון הליכה ורכיבה על אופניים והם אינם דורשים סיבולת גבוהה ויכולים להשתלב בקלות בשגרת היום יום. נדגיש שוב כי ירידה משמעותית במשקל תוכל לקרות רק אם משלבים דיאטה עם הפעילות האירובית.


מי שמתאמנים רק למטרות הרזיה ולא למטרות חיטוב הגוף או שיפור הכושר הגופני יכולים בהחלט להסתפק באימונים מתונים. מומלץ לשלב אימוני משקולות עם האימון האירובי. אימוני משקולות שומרים על מסת השריר ובכך מונעים ירידה בקצב חילוף החומרים. מומלץ להתחיל באימונים מתונים לפרקי זמן קצרים ולהקפיד על מנוחה על מנת להימנע פציעות מסוגים שונים.



חזרה לחלק ראשון