מאמרים

יתרונות הפעילות הגופנית - המשך המאמר

מתארך עמוד השדרה ומקבל את ההזנה אותה צריך בכדי להתמלא מחדש ולעמוד בעומסים הצפויים בדיוק כפי שקורה לנו בכל לילה בשינה, כמו כן, הלחצים ההידרוסטטיים הנוצרים בעקבות צפיפות המים והתנודתיות שלהם- כשמם כן הם- מייצרים לחץ מתון העוזר לכלי הדם שלנו להצטמק ולזרום טוב יותר כלפי הלב וממנו, דליות בזמן הריון הם עניין מוכר לנשים רבות ולמים יכולת להשפיע על כך באופן חיובי ובאופן מחייב.

כל פעילות גופנית מתונה ומבוקרת תעזור לנו לעבור את תקופת ההריון ואת הלידה באופן קל יותר כמו כן ההרגל אותו אנו מפתחות יכול להשפיע על חיי העובר ברחם, כל שכן לאחר מכן, ידוע כי הפעילות והתחושות אותן אנו חוות במהלך ההריון משפיעים על העובר ופעילות הנאה במהלך פעילות גופנית תיתן את אותותיה, כמו כן לאחר הלידה- הפעילות יכולה להימשך בזוג שכן פעילויות רבות מותאמות לאם ולתינוקה- כגון שחיית תינוקות, יוגה אם וילד, ריקוד ושירה...

הריון אינו מחלה ולידה רק ממשיכה את מה שהתחיל ברחם, כך שפעילות גופנית מותאמת לנו ולתינוק שלנו יכולה רק לטפח, לעודד ולעורר!

חזרה לחלק ראשון